Blog Melayu Saya

Thursday 6 October 2011

Assalamualaikum w.b.t

Tangguh punya tangguh akhirnya tercapai juga hasrat nak wujudkan blog dalam bahasa melayu. Sebab bertangguh, bukannya apa, cuma sibuk dengan blog bahasa Inggeris yang kini dah mencecah usia 8 bulan. Untuk pengetahuan, blog bahasa Inggeris saya memuatkan entri-entri yang menjurus kepada bidang saya iaitu teknologi maklumat. Kalau nak tahu apa yang saya tulis dalam blog tersebut, klik sini.

Sekarang berbalik kepada blog melayu saya ni. Cadangnya saya nak jadikan blog melayu ni sebagai blog meluah perasaan. Tapi mungkin akan diserikan lagi dengan entri-entri yang berbentuk pengetahuan am, semasa dan banyak lagi.

Insyaallah, saya akan cuba meluangkan masa untuk update entri-entri di kedua-dua blog saya walaupun mungkin akan agak sibuk dengan isteri dan anak-anak, selain dari perancangan nak sambung pelajaran, ditambah lagi dengan tugas di pejabat.

Akhir kata, kepada semua follower, facebook fan dan pengomen-pengomen yang amat bermurah hati bertandang ke blog bahasa Inggeris saya, terima kasih tak terhingga saya ucapkan. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas sifat pemurah tuan dan puan.

Sekian.

1 comments:

Post a Comment

Blogger news

Blogroll

Siapa Aku

Seorang lelaki yang berstatus suami dan bapa. Pemalu dan agak pendiam. Suka menulis dan punya cita-cita serta ingin berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat. Sayangkan isteri dan anak-anak serta ingin melihat mereka bahagia dan berjaya.